Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου
(Hotel Reception)
Στον Διαγωνισμό θα απαιτηθεί από τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να υποδεχθούν τους φιλοξενούμενους σε Ξενοδοχείο και να ακολουθήσουν όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες καθώς και να ανταποκριθούν σε διάφορα αιτήματα/ πληροφορίες που θα ζητηθούν από τους πελάτες. Οι δεξιότητες τους θα κριθούν επίσης μέσα από την ανταπόκριση τους σε διάφορα πιθανά σενάρια που μπορεί να συμβούν σε Ξενοδοχείο.
Αναμένεται οι διαγωνιζόμενοι και διαγωνιζόμενες να επιδείξουν τις δεξιότητές τους στα ακόλουθα:
- Οργάνωση και διαχείριση της εργασίας
- Επικοινωνία, φροντίδα πελάτη και διαπροσωπικές σχέσεις
- Διαδικασία checking in
- Διοίκηση και διαδικασίες γραφείου
- Προώθηση πωλήσεων
- Διαχείριση παραπόνων
- Διαδικασία checking out
- Προώθηση αξιοθέατων και τοπικής κουλτούρας
- Χειρισμός τεχνολογικού εξοπλισμού
Η αξιολόγηση θα αφορά τα ακόλουθα:
- Συμπεριφορά και προσωπική παρουσίαση
- Επικοινωνιακές Δεξιότητες
- Διαδικασίες / Δεξιότητες Υπαλλήλου Υποδοχής
- Διαδικασία κρατήσεων
- Χειρισμός Ταμείου και άλλων σχετικών εργασιών
- Ορθός χειρισμός τεχνολογικού εξοπλισμού
Το εξεταστικό δοκίμιο θα είναι στην Ελληνική γλώσσα. Θα βασίζεται στα εξεταστικά δοκίμια του εν λόγω Διαγωνισμού που παρουσιάζονται στη σελίδα αυτή και θα είναι προσαρμοσμένο στο επίπεδο των ακαδημαϊκών προγραμμάτων των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της Κύπρου λαμβάνοντας υπόψην τις βέλτιστες πρακτικές στην κυπριακή βιομηχανία.
A. Τεχνικές Περιγραφές Ευρωπαϊκού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων 2025
Β. Προηγούμενοι Διαγωνισμοί Δεξιοτήτων:
- 2023
- 2021
- 2018
Πίσω στην προηγούμενη σελίδα