Υποστηρικτές
Συνδέστε τηv επιχείρησή σας με τις αξίες της καινοτομίας, της παραγωγικότητας και της ενδυνάμωσης των νέων!
Γιατί να γίνεις χορηγός:
-
Άμεση πρόσβαση σε ένα νεανικό, δυναμικό και ταλαντούχο ακροατήριο: Οι συμμετέχοντες είναι νέοι μέχρι 25 ετών, που αποτελούν το μέλλον της αγοράς εργασίας και της επιχειρηματικότητας.
-
Ενίσχυση του κοινωνικού σας προφίλ: Η χορηγία σε έναν διαγωνισμό νέων προβάλλει την εταιρεία σας ως υποστηρικτή της νεανικής καινοτομίας, της εκπαίδευσης και της δεξιοτεχνίας, ενισχύοντας έτσι την εταιρική σας εικόνα στο κοινό.
-
Προβολή σε στοχευμένο και ευρύ κοινό: Εκτός από τους συμμετέχοντες, ο διαγωνισμός προσελκύει την προσοχή εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, οργανισμών και κοινότητας νέων που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη δεξιοτήτων.
-
Δημιουργία νέων επιχειρηματικών ευκαιριών: Ο διαγωνισμός προσελκύει ενδιαφέρον από πολλούς τομείς, προσφέροντας ιδανικές ευκαιρίες για networking, δημιουργία νέων συνεργασιών και ανακάλυψη νέων ταλέντων.
-
Άμεση προώθηση των υπηρεσιών σας σε νεανικό κοινό: Ο διαγωνισμός αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να παρουσιάσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε νέους που αναζητούν καινοτομίες και νέες τεχνολογίες.
-
Στήριξη της εκπαιδευτικής και επαγγελματικής ανάπτυξης: Η χορηγία σας συμβάλλει στην ανάδειξη και προώθηση δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την επιτυχία στον σύγχρονο επαγγελματικό κόσμο Προβολή στα μέσα ενημέρωσης: Ο διαγωνισμός συνοδεύεται από εκτενή διαφημιστική καμπάνια σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, προσφέροντας σημαντική δημοσιότητα στους χορηγούς.
-
Ανάδειξη της Επιχείρησή σας: Εκμεταλλευτείτε την κάλυψη του διαγωνισμού από τα media - έντυπα και ηλεκτρονικά - και αναδείξτε την εταιρεία σας ως ηγέτη στον τομέα της.
-
Υποστήριξη της Κοινωνικής Ευθύνης της Εταιρείας: Η συμμετοχή σας ως χορηγός μπορεί να θεωρηθεί ως μέρος της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, καθώς συμβάλλετε στη στήριξη της νεολαίας και στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την επαγγελματική τους εξέλιξη.
-
Μετρήσιμα αποτελέσματα KPIs: Αξιολογήστε την απόδοση της χορηγίας σας με μετρήσιμα αποτελέσματα (KPIs), όπως η αναγνωρισιμότητα σας, η δέσμευση του κοινού και η απόκτηση νέων πελατών.